Evenimente

Copacul dorintelor sau ce-si mai doresc copiii

2a8e368db61a1b33278b24629608ffde

„Copacul dorintelor” , caruia i-am dat viata pe 1 iunie, arata cam asa:

sa merg la munte ; sa trec anul- clasa a II-a C, cu foarte bine; papusa Barbie ; un peste de plus ; sa fiu mai cuminte si mai ascultator ; o casuta pentru mine, mami si tati ; role ; sa am o masina ; o papusa ; sa fiu zana ; un costum de Peter Pan ; sa merg la Paris ; motocicleta ; o rochie de printesa ; sa fiu cea mai desteapta ; o bicicleta si multa sanatate pentru parintii si fratiorul meu ; un tren cu radio-comanda ; sa devin « cardeolog » ; o priza cu fire ; un iepuras ; o bicicleta si o minge ; un balon ; o papusa « mostra Hais » ; urs de plus ; role ; un « leptoc » ; un castel pentru papusi ; familia mea sa fie fericita ; sa fiu printesa si sa am un cal frumos ; avion ; robot ; sa fiu desteapta ; o masina ; un tren ; un catel ; o « gagalita » ; sa o vad pe zana maseluta ; o bicicleta ; sa o ajut pe mama la munca ; papusa ; sa fiu sanatoasa eu, mami si mamaia si tataia si o jucarie « Littles Pet Shop » ; o masinuta cu telecomanda ; toata lumea sa fie mai fericita ; un metrou de jucarie ; o masina roz ; sa am cat mai multe spectacole, la care sa cant la pian, o melodie la patru maini si sa fie complicate melodia, dar sa o invat ; o casa de papusi si un evantai ; un « tascrin » ; o minge de fotbal ; sa merg la Bucuresti ; un BEME 10 ; un telefon mobil ; sa fiu cuminte la scoala ; sa particip la concurs ; un sarpe, peste, acvariu cu pesti si un racusor ; o masinuta ; sa fiu cea mai buna la scoala dintre titi colegii mei si sa iau numai note bune ; o prajitura ; o zana ; o placa de par ; un catel ; bicicleta : masina ; un avion ; sa am multe papusi si sa desenez mult ; bicicleta ; papusica « Albaca zapada » ; sa fiu mare si sanatos ; sa-mi iubesc familia ; mereu sa citesc perfect ; ca parintii mei sa fie foarte bucurosi ; un avion si o masina si un ocean ; sa conduc un vapor ; sa urc pe scena ; papusa ; sa ajung o mare pictorita sa sa particip la mai multe activitati organizate de dumneavoastra ; masinuta cu telecomanda si pistol cu sageti ; o tricicleta de culoare roz ; multe jucarii ; sa ma »zoc » ; jocul « minecraft » ; sa-l intrec pe Victor la « dragon citi » ; casa de marcat ; sa ajung un cantaret celebru ; sa castig la loto ; papusa « farbi » ; o tableta de ziua mea sau acum ; un iepuras ; o masina ; o masinuta « BW » si un « Perari » ; o masinuta care merge « de »pereti ; « leptoc » si telefon ; doi roboti pe radiocomanda si un telefon « tascrim » si un « escavator » pe telecomanda, care cara nisip ; sa organizam si alte ateliere de creatie ; sa stiu ce-mi doresc ; sa vina mami ; sa fiu motociclist ; multa sanatate si un « leptop » ; o bicicleta noua ; sa ma fac asistenta ; un BEI ; sa fiu pe scena ;  tata ; masinuta ; din tot sufletul o tableta ; un avion ; sa fiu desteapta ; o casuta pentru papusi.

Concluziile le tragem fiecare dintre noi…

sursa foto Pinterest

Lasă un răspuns

