Informatii utile

Am facut, am desfacut…

f81cb9fc8e8dea0af9f475608508773f

Am facut, am desfacut, am luat putina pulbere de stele, o geana de unicorn, petale de fori de camp, aripi de fluturi si un stranut de spiridus, le-am amestecat bine, le-am tinut la lumina licuricilor si… gata!  A iesit:

– Daca vii cu fratiorul sau surioara ta, unul dintre voi va avea 50% reducere din costul atelierului* ales

– Daca te hotarasti sa-ti aduci un prieten, ai 20% reducere din costul atelierului* ales

– Daca ai participat la doua dintre atelierele noastre, beneficiezi de programul de fidelizare prin care ai 20% reducere *.

*In cadrul programului de fidelizare nu intra atelierele eveniment, iar reduceile nu se pot cumula.

Lasă un răspuns

