Ateliere de creatie, Ateliere de dezvoltare personala, Daca vrei sa tragi cu ochiul..., Evenimente

2 ani de spiriduseli – atelier aniversar

001 thank_you (1)

 Implinim 2 ani! Hehe… 2 ani de spiriduseli.

Aveam aripioare, urechi ascutite si o dorinta nemaipomenita de a face nefacute. Si le-am facut :). Au fost 2 ani in care am cunoscut omuleti minunati, impreuna cu care am incercat sentimente si trairi extraordinare, langa care ne-am bucurat de firesc, de sinceritate, de autentic. 2 ani in care am reusit sa-i facem sa rada, sa ne spuna povesti, sa-si dea manutele. Ne bucuram pentru asta si vrem sa impartim bucuria noastra cu ei.

Ne intalnim dara, pentru a sarbatori cum se cuvine. Un atelier aniversar cu povesti despre spiridusi si zane, cu ganduri frumoase, vibratii pozitive, cu emotii, cu surprize si veselie.

Data: 28 maiora 18.00

Costul atelierului: eveniment gratuit – participare pe baza de invitatie

Nefacutele aniversare aici.

 

 

Lasă un răspuns

